+7 701 006 35 00

Өтінімді рәсімдеу және шешім қабылдау

MoneyMan тұрғындарға заемдарды ұсыну бойынша қызметі айқын, әділ және ашық негізде құрылған. Заемшымен заем сомасы, шарттың әрекет ету мерзімі және пайыздар, сондай ақ заем қаражатын пайдаланудың басқа да талаптары жазылатын шарт құрылады. Және ұсақ қаріппен жазылған ешқандай жасырын комиссиясыз. Өкінішке орай, еңбекақыға дейін біраз ақша сомасы қажет болған адамдар осындай «су асты тастарына» шалынып жатады. Күмәнді компанияларға барып, шарт талаптарын дұрыс оқымаған клиенттер нәтижесінде алғандарынан артығын жоғалтады.

Жүйенің қарапайымдылығы соншалықты, кез-келген пайдаланушы заемның калай рәсімделетінін түсіне алады:

  1. Алуға ниет білдірген соманы және мерзімдерді көрсетіп, сайттағы онлайн-нысанды толтырасыз
  2. Жүйе заемшыны талдайды және мақұлдаған жағдайда, әрбір адамға жеке шешімдерді ұсынады
  3. Сіз жеке кабинетте шарт талаптарымен танысасыз және SMS-хабарламадағы электронды қолтаңбамен өз келісіміңізді растайсыз.

Нысанда хабарламадағы кодты көрсету арқылы келісіміңізді растаған жағдайда ғана шарт күшіне енді деп есептеледі.

Өтінімді беру, шартты рәсімдеу және қол қою толығымен қашықтықтан жүргізіледі, бірақ процедуралардың барлығына не бары 15 минут уақыт бөлгеніңіз жеткілікті.

MoneyMan әзірлеген скоринг жүйесі, соның ішінде Бірінші Кредиттік Бюродан және зейнетақы қорынан алынған деректердің, заемшының сайттағы әрекеттерінің, әлеуметтік желілерден алынған деректердің және басқалардың негізінде шешім қабылдайды. Әрине, деректерді тексеру және өңдеу клиентке хабарлағаннан кейін және оның келісімімен жүзеге асырылады.

Қазақстанның кәмелет жасқа толған (18 жастан жоғары) азаматы MoneyMan компаниясында қысқа мерзімді заемды рәсімдей алады. Құжаттардың ішінен оған сауалнамадағы деректерді көрсету үшін жеке куәлігі қажет болады. Сізге құжатты сканерлеудің және скандарды жолдаудың қажеті жоқ, сіз өз бетіңізбен сайттағы нысанға деректеріңізді толтырасыз.

Қандай жағдайда заем алудан бас тартылуы мүмкін:

  • сауалнаманы толтыру кезінде деректерде қателік жіберілсе;
  • нысан толық толтырылған жоқ болса;
  • көрсетілген банк деректемелері шот/банк картасы иесінің толық аты-жөні сәйкес келмесе;
  • алаяқтық орын алса;
  • үміткердің табыс көзі болмаған жағдайда;
  • кредиттік бюродан алынған деректер заемшы жөнінде мүлдем теріс мінездеме берген жағдайда.

«Мани Мен» өтінішті беру және заем шартын рәсімдеу қарапайымдылығы бізге жаңа клиенттерді көптеп тартып келеді. Сіз де солардың қатарына қосылыңыз – біз бір күннің ішінде уақытша қаржы қиыншылықтарын шешуге көмектесеміз!

15 минут ішінде SMS келмесе, телефонды қайта жүктеу қажет. Егер қайта жүктегеннен кейін SMS келмеген жағдайда, өтінім түріндегі «Кодты қайта алу» опциясын пайдаланыңыз. Проблема қайталанған жағдайда, телефоныңыздың нөмірін көрсете отырып, бізге support@moneyman.kz хабарлаңыз.

Электронды поштадағы «Спам» папкасын тексеріп көріңіз. Егер онда хабарлама болмаған жағдайда, Сізге нақты қандай хаттың келмегенін көрсете отырып, бізге support@moneyman.kz хабарлаңыз.

Телефон арқылы өтінімді беруге болмайды, бірақ жедел телефон желісіне қоңырау шалып немесе онлайн-кеңесшіге (чат) хабарлассаңыз операторларымыз заем алуға өтінімді толтыруға көмектеседі.

Өзіңіздің туысқандарыңыздың мекенжайын берсеңіз де болады, ол өтінім бойынша шешім қабылдау кезінде маңызды мәселе болып табылмайды, немесе support@moneyman.kz пошта жәшігіне еңгізуге тырысқан мекенжайыңызды жіберіңіз.

Банк шоты иесінің Т.А.Ә. біздің сайттағы бейіннің Т.А.Ә. сәйкес болуы тиіс, әйтпесе қаражат аталған шотқа аударылмайды. Егер, дұрыс емес деректемелер көрсетілген өтінім мақұлданса, онда сіздің банкіңіз қаражатты 1-14 күн өткеннен кейін бізге қайтарады, содан кейін біз заемды қосымша төлемсіз жабамыз, және сіз дұрыс деректемелер көрсетілген жаңа өтінімді бере аласыз.

Өтінімнің мәртебесі туралы ақпарат өтінімді толтырған кезде көрсетілген электронды поштаға жіберіледі, сондай ақ өтінімнің мәртебесі туралы ақпарат жеке кабинетте көрсетіледі.

Біз өтінімде берілген байланыс деректері бойынша сізбен немесе сіздің жұмыс берушіңізбен байланыса алмағандықтан, заемды беру туралы шешімнің күшін жоюымыз әбден мүмкін. Жеке кабинеттегі бейін баптауларында толтырған деректеріңіздің дұрыстығын тексеруіңізді сұраймыз.

Егер активті емес түймешенің астында өтінімдерді беру лимиті туралы хабарлама тұрған жағдайда, келесі өтінімді соңғы бас тартқан күннен 30 күн өткеннен кейін беруге болады.

Өтінімнің мәртебесі «Өңделуде» немесе «Шешілмеген» деп тұрған жағдайда ғана өтінімнің күшін жойып көруге болады. Егер өтінімге «Активті» немесе «Процессинг» мәртебелері берілген жағдайда, оның күшін жоюға болмайды. «Өңделуде» немесе «Шешілмеген» мәртебеде тұрған өтінімнің күшін жою үшін бізге support@moneyman.kz жазыңыз.

Егер ақша сізге жіберіліп қойса, онда заемнан бас тартуға болмайды. Қаражатты алғаннан кейін сіз заемдымына тәсілдердің бірі арқылы мерзімінен бұрын өтей аласыз. Мерзімінен бұрын өтеу сомасын жеке кабинетіңізден біле аласыз.

Рейтинг пользователей для данного продукта
star
star
star
star
star
5
Өтінімді рәсімдеу және шешім қабылдау - Moneyman
163 голоса