Қарыз алушының құқықтары бойынша омбудсменнің виртуалды қабылдау бөлмесі
Даулар немесе шешілмейтін сұрақтарды шешу, сонымен бірге біздің клиенттеріміздің мүдделерін сақтау мақсатында Moneyman компаниясында қарыз алушылардың құқықтары бойынша виртуалды қабылдау бөлмесі жұмыс істейді.
Біздің кредиттік омбудсмен сіздің шағымыңызды жеке өзі қарастырады және қарыз алушының заңды құқықтары толық сақталуын бақылайды.
Moneyman жеке қарастыруды талап ететін біздің клиенттеріміздің барлық сұраулары компания басшылығының жеке бақылауына сәйкес орындалады.
Кез келген күрделі сұрақ Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкінің және ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігінің ережелері мен заңдарымен, сонымен бірге Moneyman ішкі саясатымен қарастырылған қарыз алушының барлық құқықтары мен мүдделерін ескере отырып шешілетін болады.
Сіздің клиент ретінде құқықтарыңыз бұзылды ма?
Бізге жазуыңызды өтінеміз
Омбудсмен сіздің шағымыңызды заң бөлімімен және клиенттерге қолдау көрсету бөлімімен бірлесе отырып қарастырады
Жауап сіздің электрондық поштаңызға 3 жұмыс күні ішінде беріледі
Хабарласқаныңызға алғысымызды білдіреміз!
Біз жауапты міндетті түрде заң және клиенттерге қолдау көрсету бөлімдерінен тиісті жауапты алғаннан кейін
ғана жібереміз.
Сұрауды өңдеу мерзімі - 3 күнге дейін.
Барлық өтінімдерді омбудсмен жеке өзі қарастырады.
Өтінім бланкісіне оралу